اس ام اس دوست داشتن

اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب، آپارات

.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

  اس ام اس های عاشقانه دوست داشتن

 

از شروع نفسهای حضرت آدم تا پایان نفسهای آخرین آدم دوستت دارم

 

ali2fanshabha.loxblog.com

 

زیباترین غروب: غروب عاشقان

زیباترین سنگ: دل یار

زیباترین مایع: اشک

زیباترین ناله: آه

زیباترین دف: قلب تو

زیباترین کلام :دوستت دارم . . .

 

ali2fanshabha.loxblog.com 

 

دوستت دارم به اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم

زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم . . .

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

این دلاویزترین حرف جهان را، همه وقت،

نه به یک بار و به ده بار، که صد بار بگو !

« دوستم داری » ؟ را از من بسیار بپرس !

« دوستت دارم » را با من بسیار بگو !

فریدون مشیری

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت

چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی  . . .

 

ali2fanshabha.loxblog.com

   

نه  نرو ، صبر کن ، قرارمان این نبود ، باید سکه بیاندازیم

اگر شیر آمد تردید نکن که دوستت دارم

اگر خط آمد مطمئن باش که دوستت دارم

صبر کن سکه بیاندازیم ، اگر دوستت نداشتم آن وقت برو . . .

 

ali2fanshabha.loxblog.com

 

 

معما ! :

میدونی کی بیشتر از همه دوستت داره !؟

راهنمایی ! :

بالای صفحه اسمش رو نوشته !

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

اگه بعضی وقتها نمیشنوی دوستت دارم

به خاطر سایلنت دلمه ، نه اینکه معرفتم کمه !

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد

و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی . . .

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

دوستت دارم ، بیشتر از خودم ، کمتر از خدایم

چون عاشق توام و محتاج خدایم . . .

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

چی میشد توهم منو دوستم میداشتی نازنین/جای گریه رولبام خنده میکاشتی نازنین

حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم / طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین . . .

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

قابل توجه !

بسیاری از «من هم دوستت دارم» ها

نتیجه رودربایستی ای هستند  که «دوستت دارم» ها

ایجاد می کنند ، جدی نگیرید !

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم

او نیز بلند فریاد می زند: دوستت دارم دارم دارم . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن ، دوستت دارم . . .

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

یه دارو تو دنیا هست که بیشتر آدمای مریض رو خوب میکنه

نام دارو : “دوست دارم

فقط می شود از داروخانه های محبت تهیه کرد !

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

خوبیم بدیم حالا از همه چی بگذریم ، دوست دارم از شما نمیشه بگذریم . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

از حقیقت های تلخ خسته ام …

یک دروغ شیرین بگو

بگو دوستت دارم

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

نمیدونم چون عزیزی دوستت دارم یا چون دوستت دارم عزیزی !؟

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی

اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد

و برگه ی دوستت دارم را زیر برف پاکن دلت خواهد گذاشت !

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

هر گاه قادر به شمردن قطرات باران شدی  ، خواهی دانست که چقدر دوستت دارم . . .

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی که ماهی به دریا میزنه

دوستت دارم . . .

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

( نوشتم دوستت دارم ، پرانتز را نبستم ، بگذار این حقیقت تا ابد جریان بیابد . . .

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

آدما خیلی نمیتونن از هم دور باشن ، بالاخره یه چیزی جا میمونه که مجبورن برگردن

سعی نکن از من دورشی . . . دلت اینجاست و یکی دوستت داره . . .

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

با تو از نابترین لحظه سخن خواهم گفت

دوستت خواهم داشت

هیچ میدانی چیست ؟

لحظه ای نیست که در خاطر من یاد تو نیست . . .

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

عاشقانه دوستت خواهم داشت بی آنکه بخواهم دوستم داشته باشی

و عاشقانه در غمت خواهم مرد بی آنکه بخواهم در مرگم اشک بریزی . . .

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

آرام بخوان چون آهسته نوشتم ، بی پروا بخوان چون از خود نوشتم

نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم و از دل بخوان چون با دل نوشتم دوستت دارم . . .

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

میگی گل را دوست دارم ولی می چینیش…

میگی بارون دوست دارم ولی با چتر میری زیرش…

میگی پرنده رو دوست دارم ولی توقفس میزاریش…

چه جوری میتئنم نترسم وفقی میگی دوست دارم؟؟؟

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

تو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن

از اینکه من دوست دارم ، حتی یه لحظه شک نکن

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

پا برهنه دوست دارم که نگی یه ریگی توکفشته !!!

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم،

اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی،

قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی،

زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی . . .

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

دوست دارم از ته دل ٬ دلی که پر پر میزنه / دلی که ساز عشقتو از همه بهتر میزنه

دوست دارم حتی اگه یه شب به خواب من نیای / عاشقتم مثل همه حتی اگه منو نخوای

 

ali2fanshabha.loxblog.com

  

امشب شب آخریه که مزاحم دلت شدم / خورشید فردا مال تو ٬ ببخش که عاشقت شدم

بدرقه لازم ندارم ٬ میرم ای عزیزترین / نزار بمونه زیر پا ٬ قلبمو بردار از زمین

دوست دارم برای تو فقط یه حرف ساده بود / غافل از اینکه دل من منتظر اشاره بود . . .




:: موضوعات مرتبط: +اس ام اس , اس ام اس دوست داشتن , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس , اس ام اس دوست دارم , اس ام اس دوست داشتن , sms , عاشقانه ,
:: بازدید از این مطلب : 7819
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : علی طهماسب پوریان
ت : پنج شنبه 13 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
» اس ام اس عاشقانه
» اس ام اس فلسفی
» اس ام اس تبریک تولد
» اس ام اس نصفه شب
» اس ام اس تسلیت
» اس ام اس سلام کردن و صبح بخیر
» اس ام اس قهر و اشتی
» اس ام اس دوست داشتن
» اس ام اس چهارشنبه سوری
» اس ام اس انگیلیسی
» اس ام اس عاشقانه جدید90
» اس ام اس جدید خنده دار90
» اس ام اس شب بخیر جدید90
» اس ام اس سرکاری90
» اس ام اس شب ارزوها
» اس ام اس دوست داشتن
» اس ام اس روز عشق
» اس ام اس عاشقانه 92
» اس ام اس عاشقانه جدید
» اس ام اس سرکاری
» اس ام اس نصفه شب
» اس ام اس تبریک تولد جدید
» اس ام اس فلسفی
» اس ام اس تسلیت
» اس ام اس صبح بخیر
» اس ام اس ديس لاوى
» اس ام اس جدید قهر و آشتی
» اس ام اس شب بخیر
» اس ام اس دوست داشتن
» اس ام اس تبریک ولادت امام رضا(ع) 16 شهریور
» اس ام اس خداحافظی و جدایی
» اس ام اس های زیبا به مناسبت بازگشایی مدارس شهریور 1393
» اس ام اس های جدید و زیبای عاشقانه
» اس ام اس تبریک عید قربان 93
» اس ام اس های تبریک عید سعید غدیر خم 21 مهر 1393
» اس ام اس های زیبا به مناسبت ماه محرم 1 آبان 1393
» اس ام اس های شهادت حضرت رقیه (س) 6 آبان 1393
» اس ام اس های تسلیت تاسوعای حسینی 12 آبان 93
» اس ام اس های تسلیت به مناسبت عاشورای حسینی 13 آبان 93
» اس ام اس جدید عاشقانه 14 آذر 1393
» اس ام اس های زیبا و غمگین با موضوع تنهایی 20 آذر 1393
» اس ام اس جدید تبریک شب یلدا آذر ماه 1393
» اس ام اس های تبریک کریسمس و سال 2015
» اس ام اس آغاز امامت حضرت مهدی (عج) 11 دی 1393
» اس ام اس تبریک دهه فجر و بازگشت امام خمینی (ره)
» اس ام اس جدید تحت عنوان الکی مثلاً…
» اس ام اس های خنده دار و پیامک های طنز تبریک نوروز 94
» اس ام اس های تیکه دار 8 تیر 1394
» اس ام اس ضربت خوردن حضرت علی (ع) 19 رمضان 1394
» اس ام اس های خنده دار 30 تیر 1394
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی